Loading...

Kulinārijas portāli gardēžiem

Šodien laikam atkal ir gatavošanas diena :) svaigi dārzeņi un laba gulaša gaļa gan ir tikai daļiņa no tā, kas šodien iekārdināja, toties īstenotā daļiņa. Kad domāju, kur smeļos iedvesmu, man uzreiz prātā nāk tie pāris kulinārijas portāli/blogi, ko es biežāk apmeklēju un vēl dažas grāmatas no mana grāmatu plaukta, bet - tas noteikti nav viss pieminēšanas vērtais.

Lai nu kā - šoreiz par interneta atklājumiem. Kopumā var teikt, ka ir salīdzinoši daudz dažādu gatavošanai, recepšu krājumiem un ēdienam veltītu mājas lapu, bet dažas no tām tomēr kaut kādā ziņā man šķiet labākas. Un tās būtu >

ČetrasSezonas.lv - viena no tiešām retajām interneta vietnēm, ko uzskatu par ļoti kvalitatīvi veidotu visādā ziņā un par konkurētspējīgu ne tikai Latvijas mērogā. Es droši varu teikt, ka recepšu atradumi šeit mainīs arī dzīves, ne tikai ēdiena garšu. Turklāt - ne tikai recepšu atradumi vien.

AbsolūtsĒd.lv  - laikam tas man ir komplekts, jo iesāku lasīt vispirms Ilzes ziņas Twitter plūsmā, tad Absolūta Grāmatplaukta jaunumus, tad kulinārijas blogu. Man patīk, ka tas ir TIK personiski, TIK aizraujoši un ka Ilze nebaidās eksperimentēt.

BonAppetit.lv - lieliskas idejas un savs stils, tas ir pirmais, ar ko saistās BonAppetit. Saistošs ir arī saturs, tostarp, tas, ko veido temati, kas tiek atlasīti rakstu sadaļai. Un vēl - noteikti ļoti interesanta ir ideja par melu detektoru. Šoreiz attiecinājumā uz iespējām paēst.

Cālis.lv Virtuve - te ir iespējams atrast mājas receptes, tās, kas mantotas no vecvecmammām. Bet - tas nav viss, ne tuvu. Tomēr tas ir būtisks plusiņš, jo kā gan citādi būtu iespējams uziet padomus, kā pagatavot ēdienu, kas mums asociējas ar bērnību?

Nelielam pārtraukumam :) kino epizode, ko uzreiz atceros>


MyRecipes.com - ir drukāto žurnālu interneta mājas lapa, kur ir bezgala daudz dažādu gan vienkāršu, gan sarežģītu recepšu, gan ideju, kas var būt noderīgas, ja nezināt pat to, ar ko sākt plānot kādas no ģimenes/draugu viesībām. Pieejami arī video, kur viss tiek gan izstāstīts, gan parādīts.

BBC recepšu kolekcija - laikam jau man patīk pieeja, kas man saka, ka man netiek piedāvāts gluži viss pēc kārtas. Lai arī - es, protams, apzinos, ka šis apgalvojums pats par sevi nav nekāda garantija. Tomēr par BBC varu teikt, ka apgalvojums līdz šim lieliski pierādījies praksē. Arī ar kūku receptēm, kas ārzemju portāliem nemaz nav ļoti raksturīgi.

Kate - radošas, lai arī reizēm vienkāršas idejas, kas var derēt arī kā garastāvokļa uzlabotājs un ko papildina lielisks foto materiāls.

LizzieEatsLondon - ja pareizi atceros, pirmo reizi, apmeklējot blogu, mani savaldzināja karameļu siera kūka. Un tas nebija nemaz tik sen. Bet - es mēdzu laiku pa laikam ielūkoties atkal. Varbūt šis nav pats labākais no te minētajiem, bet mans mērķis ir padalīties ar savu mozaīku :) un tajā šim blogam noteikti ir pastāvīga vieta.

Palate/palette/plate - vārdu spēle labi atspoguļo gatavošanas to pusi, kas ir visnotaļ mākslinieciska spēle ar sastāvdaļām. + klasiski tīrs dizains + foto

BigGirlsSmallKitchen - īpaši gribu izcelt to, ka viena raksta ietvaros autore mēdz piedāvāt vairākus variantus, kā pagatavot kādu konkrētu sastāvdaļu. Tāpat - ļoti noderīgas ir atrodamās ēdienkartes. Vēl šis blogs ir salīdzinoši lielā mērā pielāgots dažādām iespējām komunicēt par to, daloties sociālajos tīklos, tostarp, Pinterest.

Šoreiz arī vairāk neaizraušos - un te arī ir uzskaitīti biežāk apmeklētie resursi + pārītis, kur ielūkojos mazliet retāk, bet, 30 % intereses pēc un 70% azartiskuma (atklāt ko jaunu) pēc, labprātāk pajautāšu - kādi ir Jūsu iecienītākie gatavošanas un ēdiena iedvesmas portāli?

0 komentāri:

Ierakstīt komentāru