Nepārejošais valdzinājums

Tieši tāda, manuprāt, ir jūra. Nepārejošs valdzinājums.. kurā var iegrimt un iegrimt, un iegrimt, fiziski pat nepieskaroties. Tāpēc mans pirmais vasaras ceļojums būs tieši gar jūru. Kā to veikt, lai paliekt katra paša ziņā. Šī ideja neko nezaudē, ja to pēc vēlēšanās dala reizinātājos. Es tikai iezīmēšu kartē pieturas punktus..

Sākam?

Lūk, karte:

Foto: izdevniecība White Book

Attēlā redzamais Latvijas zīmējums ir izdevniecības White Book projekts, par ko mazliet vairāk varat uzzināt TE.

Maršruts desmit atvaļinājuma dienām (ja nakšņojat teltīs, jāmeklē telšu vietas, tostarp, uzrunājot privātos, kuri būtu gatavi par nelielu atlīdzību vai bez tās ļaut apstāties viņu īpašumā; ja izvēlaties naktsmītnes viesu namos, jautājiet ieteikumus ģimenei, draugiem un paziņām) >

1. diena: Ainažu bāka - Randu pļavas
8. diena: Užavas bāka - vakars Jūrkalnē pie stāvkrastiem
9. diena: Liepāja
10. diena: Papes dabas parks un bāka

Ar mazākiem bērniem ļoti vēlams ieplānot laiku vienkārši atpūtai, nesteidzīgām pastaigām un lēnām pusdienām vai vakariņām ar sarunām.

Neaizmirstiet ceļojumā nepieciešamās lietas: bez apģērba, standarta higiēnas lietām un kartes vajadzētu ceļojumu aptieciņu, ūdens rezervi, mitrās salvetes
un skaidru naudu (visur gluži vienkārši nebūs iespējams norēķināties ar maksājumu kartēm).

Lai padarītu ceļojumu raibāku, varat  piemeklēt Geocaching punktus.

Nākamais - ceļojums pa Kurzemi.

2 komentāri:

1. Līga teica...:

Neesmu izmēģinājusi visus šeit minētos apskates objektus, bet divus gadus atpakaļ sanāca divu dienu mini-ekskursija Ventspils-Miķeļbāka-Kolka-Roja-Rīga, ar nakšņošanu Miķelbākas kempingā. Ventspilī iebraucām veikalā, paņēmām pārtiku un spontāni izvēlējāmies kempingu jūras krastā, kas bija Miķeļbāka. Īsumā - ļoti patika - daudz vietas, viss sakopts, netālu jūra ar fantastisku skatu un bāka aiz muguras :)

1. Unknown teica...:

Liepāja! o ja - ļoti labi var izbaudīt Liepāju nakšņojot Libavā, paša centra. bet vakariņot Pastnieka mājā. Iesaku. vakarpusē vai rīta pirmajā pusē ar bērniem aizbraukt uz jūrmalu, bērnu rotaļu parku , kur starp citu arī vecākiem ir ko sadarīt ;) pusdienas pludmales kāpās piknika veidā. starp citu mēs palūdzām lai piknika grozu sagatavo pastnieka mājas personāls. pašiem bija prieks un bērniem arī garšoja. Pašiem bija prieks ka nebija jāveltī liels laika sprīdis gatavošanai. varējām vienkārši atpūsties un baudīt kopā būšanas prieku.